Atraktívny dizajn, predĺžený podvozok, dostatok pohodlia pre jazdu i prácu, extrémne silný motor, k tomu mimoriadne schopnosti v teréne - Snarler je robený pre náročné úlohy v extrémnych podmienkach.
Atraktívny dizajn, predĺžený podvozok, dostatok pohodlia pre jazdu i prácu, extrémne silný motor, k tomu mimoriadne schopnosti v teréne - Snarler je robený pre náročné úlohy v extrémnych podmienkach.
Atraktívny dizajn Snarlera je zároveň aj praktický. Široké blatníky sú dokonale účinné, aj bez doplnkových lemov budete na Snarleru patriť k najčistejším jazdcom. Máloktorá štvorkolka vás pred blatom ochráni tak, ako Snarler.
Moderné Full-LED osvetlenie skvele svieti, dáva stroju nezameniteľný dospelý vzhľad a zaisťuje vynikajúcu viditeľnosť vo dne aj v noci.
Dizajn Snarlera je sebavedomý, dynamický a radikálne odlišný od všetkých bežných trendov. Snarler je ako mechanické zviera v lese.
Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec DOHC najnovšej generácie s objemom 570 ccm má výkon 44 koní a 48 Nm krútiaceho momentu. To z neho robí jeden z vôbec najvýkonnejších motorov tejto objemovej triedy. Či budete šplhať po skalách alebo ťahať ťažké stromy, s výkonom si proste nemusíte robiť starosti.
Plne automatická prevodovka od poprednej kanadskej firmy CVTech efektívne bez akéhokoľvek prerušenia okamžite prenáša hnaciu silu motoru na kolesá, zaisťuje naprosto plynulú jazdu a zlepšuje spotrebu paliva.
Špeciálne trysky rozstrekujúce zospodu dva prúdy oleja na dno piestu a tým ho účinne ochladzujú. Výsledkom je vysoká spoľahlivosť a účinnosť motora.
Vďaka dvojitému chladeniu s vodným chladičom a chladičom oleja pracuje motor neustále pri optimálnej teplote, aj v extrémnych podmienkach.
Nezávislé zavesenie predných aj zadných kolies, veľké nájazdové uhly a nadpriemerne svetlá výška s vysokými zdvihy pruženia zaisťuje vynikajúcu priechodnosť v ťažkom teréne aj pri extrémnom nasadení.
Rám z chróm-molybdénovej ocele je oveľa pevnejší ako bežná oceľ. Tuhý a odolný rám zaručuje vynikajúcu stabilitu a dokonale presný pocit z jazdy.
Pohon 2WD / 4WD, dva diferenciály * s elektrickými uzávierkami a špičkové pneumatiky s vynikajúcou trakciou - sa Snarlerom vás žiadna prekážka neprekvapí.
* podľa špecifikácie
Na výletoch i pri každodennej práci je na nezaplatenie dostatok úložných priestorov. Príručný box pred sedadlom pojme všetky veci, ktoré chcete mať pri ruke, veľká zadná schránka je navyše uzamykateľná.
Elektrický navijak vás spoľahlivo dostane z akejkoľvek situácie. Na masívne nosiče môžete naložiť 120 kg, alebo namontovať praktické držiaky príslušenstva.
Nádrž na 23 litrov. U šesťstovky! S takou zásobou môžete preskúmať ďaleko viac ciest, zažiť ďaleko viac zážitkov, pracovať bez neustálych starostí o tankovanie.
Typ: | štvortaktný jednovalec DOHC |
Objem: | 570 ccm |
Výkon: | 44 k |
Točivý moment: | 48 Nm |
Palivový systém: | elektronické vstrekovanie paliva (EFI) |
Chladenie: | kvapalinou a olejom + olejom chladený piest |
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný |
Prevodovka: | automatická, P/R/N/L/H |
Motorová brzda: | áno |
Predný diferenciál: | elektricky uzamykateľný |
Zadný diferenciál: | elektricky uzamykateľný (podľa špecifikácií) |
Rám: | vysoko pevný rám z chróm-molybdénovej ocele, predĺžený rázvor |
Posilňovač riadenia: | elektrický, elektrický s variabilným účinkom |
Zavesenie: | nezávislé, dvojité A-ramená |
Pruženie: | hydraulické tlmiče, nastaviteľné predätie pružín |
Zdvih: | 180 mm vpredu / 210 mm vzadu |
Brzdy: | hydraulické kotúčové |
Kolesá: | 14" hliníkové disky |
Pneu: | predné 26x8-14 / zadné 26x10-14 (prípustné: predné 25x8-12 / zadné 25x10-12) |
Celková dĺžka: | 2350 mm |
Celková šírka: | 1280 mm |
Celková výška: | 1430 mm |
Svetlá výška: | 270 mm |
Rázvor: | 1450 mm |
Výška sedla: | 930 mm |
Hmotnosť bez náplní: | 385 kg |
Predný nosič: | nosnosť 40 kg, kompozitný, s protišmykovým povrchom |
Zadný nosič: | nosnosť 80 kg, kompozitní, s protišmykovým povrchom |
Palivová nádrž: | 23 l |
Dvojité sedadlo s opierkou pre spolujazdca a integrovanými madlami, elektrický posilňovač riadenia, elektrický navijak, ťažné zariadenie, kompozitné nosiče vpredu aj vzadu, digitálny multifunkčný displej, Full-LED osvetlenie, predný ochranný rám, zadný ochranný rám, bočné ochranné rámy, 14 "hliníkové disky, pruženie s progresívne vinutými pružinami, ochranné kryty rukovätí |
Homologizácia: | L7e / T3b / Off-Road |
Vodičské oprávnenie: | skupina B (osobný automobil) |
Fotografie a vyobrazenia stroja nemusia zodpovedať skutočnému prevedeniu pre slovenský trh. Dovozca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácií.