Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S

Snarler AT6 S

Robustný, výkonný, schopný v teréne. Žiadna práca pre neho nie je príliš ťažká. Pracovno-úžitkový Snarler je odolný stroj pre náročné úlohy a extrémne podmienky, ktorý si vás získa svojou živosťou, odolnosťou a ľahkým ovládaním.

Vybrať
farbu
White/Red
Silver/Blue
Black/Green
Grey/Black
od 6.699 (vr. DPH)

Technológie

Krásny aj praktický

Krásny aj praktický

Snarler je atraktivný a zároveň aj praktický. Široké blatníky sú dokonale účinné, i bez doplňkových lemov budete na Snarleru patriť k najčistejším jezdcom. Máloktorá štvorkolka vás pred blatom ochráni tak, ako Snarler.

Mechanické zviera

Mechanické zviera

Sebavedomý a dynamický dizajn Snarlera je radikálne odlišný od bežných trendov. Snarler je ako mechanické zviera v lese.

Výkonný motor DOHC

Výkonný motor DOHC

Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec najnovšej generácie s objemom 570 ccm má výkon 44 koní a 48 Nm krútiaceho momentu. To z neho robí jeden z vôbec najvýkonnejších motorov tejto objemovej triedy. Či budete šplhať po skalách alebo ťahať ťažké stromy, s výkonom si proste nemusíte robiť starosti.

Automatická prevodovka CV-Tech

Automatická prevodovka CV-Tech

Plne automatická prevodovka od poprednej kanadskej firmy CVTech efektívne bez akéhokoľvek prerušenia okamžite prenáša hnaciu silu motoru na kolesá, zaisťuje naprosto plynulú jazdu a zlepšuje spotrebu paliva.

Piest chladený olejom

Piest chladený olejom

Špeciálne trysky rozstrekujú zospodu dva prúdy oleja na dno piestu a tým ho účinne ochladzujú. Výsledkom je vysoká spoľahlivosť a účinnosť motora.

Dva chladiče

Dva chladiče

Vďaka dvojitému chladeniu s vodným chladičom a chladičom oleja pracuje motor neustále pri optimálnej teplote, aj v extrémnych podmienkach.

Nekompromisný podvozok

Nekompromisný podvozok

Nezávislé zavesenie predných aj zadných kolies, veľké nájazdové uhly a nadpriemerne svetlá výška s vysokými zdvihy pruženia zaisťuje vynikajúcu priechodnosť v ťažkom teréne aj pri extrémnom nasadení.

 

Mimoriadne pevný rám

Mimoriadne pevný rám

Rám z chróm-molybdénovej ocele je oveľa pevnejší ako bežná oceľ. Tuhý a odolný rám zaručuje vynikajúcu stabilitu a dokonale presný pocit z jazdy.

Nekompromisný v teréne

Nekompromisný v teréne

Pohon 2WD / 4WD, dva diferenciály * s elektrickými uzávierkami a špičkové pneumatiky s vynikajúcou trakciou - so Snarlerom vás žiadna prekážka nezastaví.
* podľa špecifikácie

 

Všestranne praktický

Všestranne praktický

Elektrický navijak vás spoľahlivo dostane z akejkoľvek situácie. Na masívne nosiče môžete naložiť až 120 kg, alebo pripevniť praktické držiaky príslušenstva.

Úložné priestory

Úložné priestory

Na výletoch i pri každodennej práci je na nezaplatenie dostatok úložných priestorov. Príručný box pred sedadlom pojme všetky veci, ktoré chcete mať pri ruke, veľká zadná schránka je navyše uzamykateľná.

Nádrž na 23 L

Nádrž na 23 L

Nádrž na 23 litrov. U šesťstovky! S takou zásobou môžete preskúmať ďaleko viac ciest, zažiť ďaleko viac zážitkov, pracovať bez neustálych starostí o tankovanie.

Výbava

Snarler AT6 S - 14" hliníkové disky

14" hliníkové disky

Snarler AT6 S - Výkonný elektrický navijak

Výkonný elektrický navijak

Snarler AT6 S - Kompozitné nosiče vpredu aj vzadu

Kompozitné nosiče vpredu aj vzadu

Snarler AT6 S - Kotúčové brzdy na všetkých kolesách

Kotúčové brzdy
na všetkých kolesách

Snarler AT6 S - Kotúčové brzdy na všetkých kolesách

Kotúčové brzdy
na všetkých kolesách

Snarler AT6 S - Ochranné kryty rukovätí

Ochranné kryty rukovätí

Snarler AT6 S - Ťažné zariadenie

Ťažné zariadenie

Snarler AT6 S - Digitálny multifunkčný displej

Digitálny multifunkčný displej

Špecifikácie

Motor

Typ: štvortaktný jednovalec DOHC 
Objem: 570 ccm
Výkon: 44 k
Točivý moment: 48 Nm
Palivový systém: elektronické vstrekovanie paliva (EFI)
Chladenie: kvapalinou a olejom + olejom chladený piest

Hnacie systém

Pohon: 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný
Prevodovka: automatická, P / R / N / L / H
Motorová brzda: áno
Predný diferenciál: elektricky uzamykateľný
Zadný diferenciál: elektricky uzamykateľný (podľa špecifikácií)

Podvozok                        

Rám: extrémne pevný trubkový rám z chróm-molybdénovej ocele
Zavesenie: dvojité A-ramená vpredu / dvojité A-ramená so stabilizátorom vzadu
Pruženie: hydraulické tlmiče s progresívnymi pružinami, nastaviteľné predpätie pružín
Zdvih: 180 mm vpredu / 210 mm vzadu
Brzdy: hydraulické kotúčové
Kolesá: 12" ocelové disky (T3b) / 14" hliníkové disky (L7e)
Pneu: predné 26x8-14 / zadné 26x10-14
(prípustné: predné 25x8-12 / zadné 25x10-12)

Rozmery a hmotnosti

Celková dĺžka: 2200 mm
Celková šírka: 1280 mm
Celková výška: 1320 mm
Svetlá výška: 270 mm
Rázvor: 1300 mm
Výška sedla: 930 mm
Hmotnosť bez náplní: 360 kg
Predný nosič: nosnosť 40 kg, kompozitný, s protišmykovým povrchom 
Zadný nosič: nosnosť 80 kg, kompozitný, s protišmykovým povrchom
Palivová nádrž: 23 litrov

Výbava

Elektrický navijak, ťažné zariadenie, kompozitné nosiče vpredu aj vzadu, digitálny multifunkčný displej, predný ochranný rám, zadný ochranný rám, bočné ochranné rámy, 12" ocelové disky (T3b) / 14" hliníkové disky (L7e), pruženie s progresívne vinutými pružinami, ochranné kryty rukovätí

Legislatíva a osvedčenie

Homologizácia: L7e / T3b / Off-Road
Vodičské oprávnenie: skupina B1, B (osobný automobil)


Fotografie a vyobrazenia stroja nemusia zodpovedať skutočnému prevedeniu pre slovenský trh. Dovozca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácií.