Robustný, výkonný, schopný v teréne. Žiadna práca pre neho nie je príliš ťažká. Pracovno-úžitkový Snarler je odolný stroj pre náročné úlohy a extrémne podmienky, ktorý si vás získa svojou živosťou, odolnosťou a ľahkým ovládaním.
Robustný, výkonný, schopný v teréne. Žiadna práca pre neho nie je príliš ťažká. Pracovno-úžitkový Snarler je odolný stroj pre náročné úlohy a extrémne podmienky, ktorý si vás získa svojou živosťou, odolnosťou a ľahkým ovládaním.
Snarler je atraktivný a zároveň aj praktický. Široké blatníky sú dokonale účinné, i bez doplňkových lemov budete na Snarleru patriť k najčistejším jezdcom. Máloktorá štvorkolka vás pred blatom ochráni tak, ako Snarler.
Sebavedomý a dynamický dizajn Snarlera je radikálne odlišný od bežných trendov. Snarler je ako mechanické zviera v lese.
Kvapalinou chladený štvortaktný jednovalec najnovšej generácie s objemom 570 ccm má výkon 44 koní a 48 Nm krútiaceho momentu. To z neho robí jeden z vôbec najvýkonnejších motorov tejto objemovej triedy. Či budete šplhať po skalách alebo ťahať ťažké stromy, s výkonom si proste nemusíte robiť starosti.
Plne automatická prevodovka od poprednej kanadskej firmy CVTech efektívne bez akéhokoľvek prerušenia okamžite prenáša hnaciu silu motoru na kolesá, zaisťuje naprosto plynulú jazdu a zlepšuje spotrebu paliva.
Špeciálne trysky rozstrekujú zospodu dva prúdy oleja na dno piestu a tým ho účinne ochladzujú. Výsledkom je vysoká spoľahlivosť a účinnosť motora.
Vďaka dvojitému chladeniu s vodným chladičom a chladičom oleja pracuje motor neustále pri optimálnej teplote, aj v extrémnych podmienkach.
Nezávislé zavesenie predných aj zadných kolies, veľké nájazdové uhly a nadpriemerne svetlá výška s vysokými zdvihy pruženia zaisťuje vynikajúcu priechodnosť v ťažkom teréne aj pri extrémnom nasadení.
Rám z chróm-molybdénovej ocele je oveľa pevnejší ako bežná oceľ. Tuhý a odolný rám zaručuje vynikajúcu stabilitu a dokonale presný pocit z jazdy.
Pohon 2WD / 4WD, dva diferenciály * s elektrickými uzávierkami a špičkové pneumatiky s vynikajúcou trakciou - so Snarlerom vás žiadna prekážka nezastaví.
* podľa špecifikácie
Elektrický navijak vás spoľahlivo dostane z akejkoľvek situácie. Na masívne nosiče môžete naložiť až 120 kg, alebo pripevniť praktické držiaky príslušenstva.
Na výletoch i pri každodennej práci je na nezaplatenie dostatok úložných priestorov. Príručný box pred sedadlom pojme všetky veci, ktoré chcete mať pri ruke, veľká zadná schránka je navyše uzamykateľná.
Nádrž na 23 litrov. U šesťstovky! S takou zásobou môžete preskúmať ďaleko viac ciest, zažiť ďaleko viac zážitkov, pracovať bez neustálych starostí o tankovanie.
Typ: | štvortaktný jednovalec DOHC |
Objem: | 570 ccm |
Výkon: | 44 k |
Točivý moment: | 48 Nm |
Palivový systém: | elektronické vstrekovanie paliva (EFI) |
Chladenie: | kvapalinou a olejom + olejom chladený piest |
Pohon: | 2x4 / 4x4, elektricky prepínateľný |
Prevodovka: | automatická, P / R / N / L / H |
Motorová brzda: | áno |
Predný diferenciál: | elektricky uzamykateľný |
Zadný diferenciál: | elektricky uzamykateľný (podľa špecifikácií) |
Rám: | extrémne pevný trubkový rám z chróm-molybdénovej ocele |
Zavesenie: | dvojité A-ramená vpredu / dvojité A-ramená so stabilizátorom vzadu |
Pruženie: | hydraulické tlmiče s progresívnymi pružinami, nastaviteľné predpätie pružín |
Zdvih: | 180 mm vpredu / 210 mm vzadu |
Brzdy: | hydraulické kotúčové |
Kolesá: | 12" ocelové disky (T3b) / 14" hliníkové disky (L7e) |
Pneu: | predné 26x8-14 / zadné 26x10-14 (prípustné: predné 25x8-12 / zadné 25x10-12) |
Celková dĺžka: | 2200 mm |
Celková šírka: | 1280 mm |
Celková výška: | 1320 mm |
Svetlá výška: | 270 mm |
Rázvor: | 1300 mm |
Výška sedla: | 930 mm |
Hmotnosť bez náplní: | 360 kg |
Predný nosič: | nosnosť 40 kg, kompozitný, s protišmykovým povrchom |
Zadný nosič: | nosnosť 80 kg, kompozitný, s protišmykovým povrchom |
Palivová nádrž: | 23 litrov |
Elektrický navijak, ťažné zariadenie, kompozitné nosiče vpredu aj vzadu, digitálny multifunkčný displej, predný ochranný rám, zadný ochranný rám, bočné ochranné rámy, 12" ocelové disky (T3b) / 14" hliníkové disky (L7e), pruženie s progresívne vinutými pružinami, ochranné kryty rukovätí |
Homologizácia: | L7e / T3b / Off-Road |
Vodičské oprávnenie: | skupina B1, B (osobný automobil) |
Fotografie a vyobrazenia stroja nemusia zodpovedať skutočnému prevedeniu pre slovenský trh. Dovozca si vyhradzuje právo na zmenu špecifikácií.